dilluns, 1 de novembre del 2010

sms


Hla ke cal?  Jo be! Aket finde anirem a guirona es u passarem de coña! Dorem a nar a subar al pis del meu cosir a la tarda al cine.
I a la nit a fer el boix er el polble que sera halowin el dilluns a curar i a estudiari a la tadra a der win ke diuen ke i aura + de vent vinga xao que de anar a escalar.
Adeu :) i tucam!!!!!!!!!!!!!!1

Hola que tal? Jo estic be . Aquest cap de setmana anirem a Girona  en u passarem molt be! ens podrem anar a dormir a casa del meu cosir que viu a Girona i a la tarda podrem anar en el cine.
I a la nit anirem a fer gresca per el poble que serà halloweena i el dilluns a treballar hauré de fer  deures i si puc aniré a fer winsurf que diuen que i haurà molt de vent abeurar . Ven baix que e de anar a escalar ja ens veurem i un truc adéu !!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada